0
€ 0,00Excl. BTW
€ 0,00 Incl. BTW

Je winkelwagen is nog leeg

product toegevoegd Bekijk

Bestellen en offerte aanvragen

    Offerte aanvragen

    1. Offerte aanvragen?

    Bij GYZS.nl kun je een offerte aanvragen van de producten die je in je winkelwagen hebt geplaatst. Ook kun je een offerte aanvragen door een e-mail te sturen naar klantenservice@gyzs.nl.
    Het kan ook zin hebben om je aan te melden als zakelijke klant zodat we je bij je volgende bestellingen standaard korting kunnen geven.
    Om een offerte aan te kunnen vragen, vragen we je wel om een account aan te maken als je die nog niet hebt. Dan kunnen we de offertes namelijk koppelen aan je account.
    We streven ernaar om je offerteaanvraag binnen 2 uur te behandelen.

    2. Ben je al een zakelijke klant?

    Wil je ook offertes aanvragen en ben je nog geen zakelijke klant? Klik dan hier voor de voorwaarden om een zakelijke klant van GYZS.nl te worden.

    Jouw beoordeling van dit artikel

    Je account aanmaken

    Je kunt rechtsboven op iedere pagina een account aanmaken.

    Ga naar deze afbeelding toe Account

    Vul de gevraagde gegevens in en registreer jezelf.

    Wanneer je een account hebt aangemaakt kun je te allen tijde je persoonlijke gegevens weer wijzigen zoals je naam, e-mailadres, factuuradres en betalingsgegevens.

    Check hier de voordelen van een account 

    Jouw beoordeling van dit artikel

    Bestelling plaatsen

    Het bestellen van je producten is simpel en eenvoudig bij GYZS.

    Nadat je een product in je winkelmand hebt gestopt doorloop je nog een aantal stappen.

    Stappen afrekenproces

    Winkelmand
    In je winkelmand kun je nog de laatste aanpassingen doen aan je bestelling. Het aantal wijzigen, producten verwijderen of eventueel besluiten om verder te winkelen. 
    Ook zie je hier een overzicht van de totale kosten. Hier kunnen nog eventueel kosten bij komen wanneer je kiest voor een aparte verzendmethode of betaalmethode. Deze zullen later in het afrekenproces zichtbaar worden. 

    Gegevens
    In deze stap kies je hoe je wilt afrekenen. 

    1. zonder account
    2. account aanmaken
    3. inloggen in je account. 

    Met een account kun je sneller afrekenen en heb je inzicht in je bestelling. Check hier alle voordelen van een account. 

    Bezorgen
    In deze stap kun je een keuze maken hoe je je bestelling wilt ontvangen. 

    1. Je wilt alles in één keer geleverd hebben. Dus wanneer artikelen niet op voorraad zijn dan wachten wij met het versturen van je bestelling tot dat deze helemaal compleet is. 
    2. Je wilt alles wat op voorraad is al ontvangen en de rest mag later opgestuurd worden. Hiervoor betaal je wel extra verzendkosten. 
    3. Je wilt de bestelling afhalen op een afhaallocatie. 

    Betalen
    Kies de manier van betalen die bij jou past. De meeste klanten van GYZS betalen met iDeal. Dat is veilig en snel. Maar ook Paypal, Creditcard en Bankoverschrijving zijn populaire betaalmethoden. 

    Bevestiging
    In deze stap krijg je een overzicht van de belangrijkste kosten en keuzes die je hebt gemaakt. Een laatste check voordat je daadwerkelijk gaat betalen. 

    Klaar
    Super! Je hebt een bestelling geplaatst. Als je hebt betaald dan word je doorgestuurd naar onze bedankpagina. Hier zie je nogmaals de belangrijkste gegevens voorbij komen. Ook kun je hier aangeven waar je tevreden of ontevreden over bent. Daarmee help je ons om de website en het proces te verbeteren. 

    Jouw beoordeling van dit artikel

    Order annuleren of wijzigen

    Als je een reeds geplaatste bestelling wilt annuleren of wijzigen, neem dan direct contact op met onze klantenservice via telefoonnummer 0224-212026.

    Het kan zijn dat je bestelling reeds onderweg is. Je kunt dan aan PostNL doorgeven dat je het pakket niet wilt aannemen. De postbode neemt het pakket dan weer mee.
    Het kan tot 5-7 werkdagen duren voordat wij het pakket ontvangen hebben. 

    Jouw beoordeling van dit artikel

    Orderstatus meldingen

    Je wordt op de hoogte gehouden van je bestelling per e-mail of 0224-212026.

    Orderbevestiging
    Als je een bestelling hebt gedaan ontvang je direct een orderbevestiging per e-mail. Hierin staat nog eens duidelijk en overzichtelijk vermeld wat je precies hebt besteld. Wanneer je geen e-mail hebt ontvangen dan kan het zijn dat de orderbevestiging door je spamfilter in de ongewenste e-mail map is gezet. Wanneer dat niet het geval is dan dien je direct contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@gyzs.nl of 0224-212026.

    Verzendbevestiging
    Wanneer je bestelling door GYZS.nl is verstuurd ontvang je van ons een verzendbevestiging met een unieke PostNL Track&Trace code. Hiermee kun je via de website van PostNL je pakket volgen. Bij kleinere bestellingen die als briefpost verstuurd kunnen worden vind je geen pakketcode in de verzendbevestiging. Deze zendingen kun je dan ook niet volgen via de website van PostNL.

    Jouw beoordeling van dit artikel

    Hulp na je bestelling

    Wij proberen zo veel mogelijk informatie op de productpagina's bij onze producten te vermelden onder productdetails en downloads. Ook tonen we interessante vragen en antwoorden om zo voldoende informatie te geven over onze producten. Daarnaast plaatsen veel klanten reviews en beoordelingen bij onze producten. Het kan zijn dat je wellicht ook daar je antwoorden kunt vinden. 

    Uiteraard staan wij graag voor je klaar om je te helpen bij vragen over onze producten en accessoires. Neem contact met GYZS.nl op via klantenservice@gyzs.nl of 0224-212026.

    Jouw beoordeling van dit artikel

Van GYZS Z'N blog

Blog mee

Heb je veel productkennis en wil je dat graag delen met ons en met andere gebruikers van onze webshop? Meld je dan aan op klantenservice@gyzs.nl. Veel van onze klanten hebben specifieke kennis van bepaalde producten of hebben bepaalde klustips die voor iedereen nuttig kunnen zijn. Wij zullen je hiervoor op een gepaste manier tegemoet komen.

Forum

Heb je een vraag of wil je ergens over meediscussiëren? Ga dan naar ons Forum. Hier kun je al je productvragen stellen waar andere gebruikers en onze experts antwoord op kunnen geven. Vragen over producten of over een bepaalde klus. Een vraag stellen kost niets en levert misschien veel op. Klussen doe je namelijk niet alleen en wij delen graag informatie met je.