0
€ 0,00Excl. BTW
€ 0,00 Incl. BTW

Je winkelwagen is nog leeg

product toegevoegd Bekijk

Garantie en reparatie

    Kosten Retour

    Wie betaalt de kosten voor het retour zenden? 

    U bent zelf verantwoordelijk voor het terugsturen van het pakket en betaalt zelf de kosten voor het retour zenden. Wanneer GYZS u een verkeerd of defect product heeft gestuurd of wanneer GYZS op een andere manier een fout heeft gemaakt dan zijn de kosten voor het retourneren voor GYZS. We maken het terugsturen wel makkelijker voor u.


    U kunt zelf eenvoudig een retourlabel aanmaken en printen via www.gyzs.nl/retouren. U maakt dan een retourlabel aan voor het volgende retouradres: GYZS.nl RETOUR - Pieter Zeemanweg 131 - 3316GZ- Dordrecht. 

    • Weegt uw pakket minder dan 30kg en is deze korter dan 170cm?
      Dan kunt u via www.gyzs.nl/retouren een retourlabel aanmaken en uitprinten. 
      Bij standaardpakketten zullen wij slechts eenmalig € 6.45 incl. BTW verrekenen bij de rugbetaling als dat van toepassing is. Dus ook bij het retourneren van meerdere pakketten zullen wij slechts de kosten voor 1 pakket verrekenen. Nadat wij uw retourpakket ontvangen hebben en gecontroleerd hebben op compleetheid en eventuele beschadigingen, zullen wij de betaling binnen 30 dagen terugstorten op uw rekening. 

      Weegt uw pakket zwaarder dan 30kg en is deze langer dan 170cm?
      Neem contact op met klantenservice@gyzs.nl of 0224-212026 om een ophaalafspraak in te plannen via Transmission. Dit zijn afwijkende pakketten en deze kunnen niet met PostNL of DHL vervoerd worden. Afwijkende pakketten worden  met een grotere vrachtwagen opgehaald. Bij deze pakketten zullen wij slechts eenmalig € 12.50 incl. BTW verrekenen. Dus ook bij het retourneren van meerdere pakketten zullen wij slechts de kosten voor 1 pakket verrekenen. Nadat wij uw retourpakket ontvangen hebben en gecontroleerd hebben op compleetheid en eventuele beschadigingen, zullen wij de betaling binnen 30 dagen terugstorten op uw rekening.

    Mocht een retourpakket onverhoopt niet bij GYZS aankomen of beschadigd aankomen dan bent u, als afzender van het pakket, aansprakelijk. 

    Jouw beoordeling van dit artikel

    Kwaliteit bij GYZS.nl

    GYZS.nl is onderdeel van High Best Service Online B.V. (HBS Online B.V.) Als ervaren ondernemers wisten we dat het bij een webshop niet alleen maar draait om een lage prijs, maar dat het leveren van kwaliteitsproducten met een uitstekende garantie net zo essentieel was of misschien nog wel belangrijker.

    GYZS.nl streeft ernaar om de allerbeste kwaliteit te leveren tegen een zeer scherpe prijs. Ondanks dat kan het voorkomen dat producten bij ontvangst, of na het eerste gebruik defect zijn. Hier kan GYZS.nl of de klant in veel gevallen niets aan doen. In de handleiding van je product kun je wellicht de kleinere problemen zelf eenvoudig oplossen. Voor grotere problemen en vragen kun je altijd direct contact opnemen met de klantenservice via klantenservice@gyzs.nl of 0224-212026.

    Je kunt ook het onderwerp van je vraag opzoeken in de knowledge base. Dit is de zoekfunctie op de klantenservicepagina. Achter de vraag "Welk onderwerp zoek je?" typ je het onderwerp in waar je een antwoord op wilt hebben. 

    Wij proberen zo veel mogelijk informatie op de productpagina's bij onze producten te vermelden onder productdetails en downloads. Daarnaast plaatsen veel klanten reviews en beoordelingen bij onze producten. Het kan zijn dat je wellicht ook daar je antwoorden al kunt vinden. Reviews van producten vind je terug op de productpagina's.

    Uiteraard staan wij graag voor je klaar om je te helpen bij vragen over onze producten en accessoires. Onze klantenservice helpt je graag via klantenservice@gyzs.nl of 0224-212026.

    Jouw beoordeling van dit artikel

    Defect product ontvangen

    Indien je een product hebt ontvangen dat na het eerste gebruik of reeds bij ontvangst defect is dan vragen wij je om direct contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@gyzs.nl of 0224-212026.

    Jouw beoordeling van dit artikel

    Retourneren defect product

    Wanneer je een product wilt retourneren dan vragen wij je het volgende te doen:

    1. Je meldt bij klantenservice@gyzs.nl dat je een product wilt retourneren
    2. Je kunt hier je retourformulier downloaden. Dit formulier moet je altijd bijvoegen bij je retourzending. Retouren waarbij het formulier ontbreekt, hebben een langere verwerkingstijd.
      (retouradres: GYZS.nl - Antwoordnummer 1115 - 1700 VH - HEERHUGOWAARD)
    3. Afhankelijk van de reden van de retourzending zullen wij het aankoopbedrag binnen 30 dagen terugstorten op je rekening
    4. Gemiddeld duurt het 5-7 werkdagen voordat retourpaketten afgeleverd worden bij GYZS.nl

    Jouw beoordeling van dit artikel

    Garantietermijn

    Op alle gekochte producten bij GYZS.nl heb je minimaal 1 jaar garantie. Daarnaast leveren onze leveranciers hun producten met fabrieksgarantie. De termijn en inhoud van deze fabrieksgarantie vind je terug in de gebruiksaanwijzing en/of handleiding van je product.

    Wanneer je product defect raakt na de garantietermijn dan kun je ook rekenen op de service van GYZS.nl. Wij helpen je graag. Daarom zullen wij er alles aan doen om tegen een redelijk tarief je product te laten repareren.

    Jouw beoordeling van dit artikel

    Reparatie

    Wanneer je product defect raakt na de garantietermijn dan kun je ook rekenen op de service van GYZS.nl. Wij helpen je graag. Daarom zullen wij er alles aan doen om tegen een redelijk tarief je product te laten repareren. Wanneer je je product wilt laten repareren dan vragen wij je om contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@gyzs.nl of 0224-212026.

    Jouw beoordeling van dit artikel

    (Product) Klachten

    Je kunt voor eventuele vragen, opmerkingen of (product) klachten uiteraard contact opnemen met GYZS.nl via klantenservice@gyzs.nl of 0224-212026.

    Je kunt ook onze chatservice gebruiken. De chatservice vind je aan de rechterkant van je scherm. Hiermee kom je direct in contact met een van de servicemedewerkers van GYZS.nl. Onze klantenservice staat je graag te woord.

    Een klacht over je product is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

    • Beschadiging door opzet, of door nalatigheid
    • Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
    • Normale slijtage en/of beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing

    Jouw beoordeling van dit artikel

Van GYZS Z'N blog

Blog mee

Heb je veel productkennis en wil je dat graag delen met ons en met andere gebruikers van onze webshop? Meld je dan aan op klantenservice@gyzs.nl. Veel van onze klanten hebben specifieke kennis van bepaalde producten of hebben bepaalde klustips die voor iedereen nuttig kunnen zijn. Wij zullen je hiervoor op een gepaste manier tegemoet komen.

Forum

Heb je een vraag of wil je ergens over meediscussiëren? Ga dan naar ons Forum. Hier kun je al je productvragen stellen waar andere gebruikers en onze experts antwoord op kunnen geven. Vragen over producten of over een bepaalde klus. Een vraag stellen kost niets en levert misschien veel op. Klussen doe je namelijk niet alleen en wij delen graag informatie met je.