0
€ 0,00Excl. BTW
€ 0,00 Incl. BTW

Je winkelwagen is nog leeg

product toegevoegd Bekijk

Veiligheid en Privacy

    Meer weten over Veiligheid en Privacy

    Wij houden je gegevens privé.
    Privacy vinden wij zelf ook net zo belangrijk als iedereen die bij ons winkelt. We doen er alles aan om je gegevens privé te houden.

    Wij zullen wel gegevens aan je moeten vragen om je bestelling goed te kunnen verwerken. Welke gegevens wij van je nodig hebben en waarom, dat willen we je graag laten weten. We hebben hieronder in onze privacy verklaring alles uiteen gezet zodat je kan zien welke gegevens we van je nodig hebben en waarom. Ook kun je lezen hoelang we die gegevens bewaren en wie er toegang heeft tot je gegevens.

    Laatste wijziging op 23 mei 2018

    Wat zijn de 'juridische gronden' voor het gebruik van jouw gegevens? 
    Volgens de nieuwe privacy wetgeving (AVG) moeten we aangeven welke 'juridische gronden' wij hebben om jouw gegevens te gebruiken. Omdat je iets bij ons koopt, maken we een contractuele afspraak en daarvoor hebben we je gegevens nodig. We maken een contractuele afspraak bij je aankoop van een product en/of je recht op garantie. Dit is het geval bij:

    Verder kunnen we je gegevens gebruiken bij 'gerechtvaardigd belang'. Dat betekent dat wij al onze klanten de beste service en meest optimale persoonlijke service willen verlenen. Hierbij houden wij altijd rekening met jouw privacy. Dit geldt voor: 

    Daarnaast kunnen wij ook een wettelijke verplichting hebben om je gegevens te gebruiken. In een geval van het vermoeden van bijvoorbeeld fraude. En soms heb je ons zelf toestemming gegeven om je gegevens te gebruiken. Bijvoorbeeld als je je hebt aangemeld voor de nieuwsbrief. 

    Voor alle bovenstaande gevallen hebben we verderop op deze pagina apart per onderdeel uitgelegd welke gegevens we nodigen hebben en waarom.

    Wie heeft er toegang tot jouw gegevens?
    We geven je gegevens niet aan anderen partijen, tenzij het nodig is voor de juiste dienstverlening. Het gaat dan om leveranciers, reviewpartners, reperatiebedrijven, betaalpartners, IT-dienstverleners en bezorgpartners. 

    Een bezorgdienst wil tenslotte graag weten waar ze je pakket mogen afleveren. Partners voor data management, media- en advertentiebureaus en onderzoeksbureaus gebruiken we als we je persoonlijk advies willen geven of gerichte advertenties willen laten zien op basis van je interesse in bepaalde artikelen. Bij verdachte situaties zijn we verplicht om je gegevens te delen met overheidsinstanties. 

    De partners die van ons toegang krijgen tot jouw gegevens, mogen deze alleen gebruiken om jou een dienst te leveren namens GYZS; tenzij ze zelf verantwoordelijk zijn voor het verkrijgen en beschermen van je gegevens. Er zijn ook partners die toegang hebben tot de gegevens die cookies op onze website verzamelen. Je kunt hier meer over lezen in onze cookiestatement en het privacybeleid van deze partners. 
    Jouw gegevens worden nooit door ons verkocht aan derden. 

    Waar worden jouw gegevens opgeslagen?
    Je gegevens slaan we op in verschillende databases. De hosting van de site gebeurt in Nederland en we werken samen met partijen die Veiligheid en Privacy ook hoog in het vaandel hebben staan en net als wij ook moeten voldoen aan de privacy wetgeving in Nederland en de Europese unie. Daarnaast worden je gegevens enkel opgeslagen in databases in Europa en in enkele gevallen buiten de Europese Unie. Wanneer partners gegevens opslaan in databases moeten zij compliant zijn aan de eisen en normen van de AVG en GDPR wetgeving in Europa.

    Hoe lang bewaren we jouw gegevens?
    We bewaren je gegevens zo kort mogelijk en alleen als het noodzakelijk is. Daarna verwijderen we alle data die we van je hebben. Of gebruiken we jouw gegevens anoniem, omdat we bepaalde data nodig hebben voor interne analyses en rapportages zoals de waarde van je bestelling.

    Wat is zo kort mogelijk en noodzakelijk zul je misschien denken?

    • We nemen op dit moment geen telefoongesprekken op. Wel kun je een voicemail achterlaten die bewaard wordt. Deze bestanden worden niet langer bewaard dan 30 dagen tenzij we een wettelijke verplichting hebben om een gesprek langer te bewaren. 
    • Klantaccounts die niet gebruikt worden, verwijderen we na 7 jaar. Daarna gebruiken we je gegevens alleen nog maar anoniem voor analyses en rapportages. 
    • Wij zijn verplicht om je factuur-, betaal- en bestelgegevens 7 jaar te bewaren door de belastingdienst. Daarna gebruiken we je gegevens alleen nog maar anoniem voor analyses en rapportages. 
    • Voor reparaties of vervanging bewaren we jouw gegevens en melding 7 jaar. Daarna gebruiken we je gegevens alleen nog maar anoniem voor analyses en rapportages.
    • Als je je hebt ingeschreven voor de nieuwsbrief of toestemming hebt gegeven voor het ontvangen van gepersonaliseerde berichten, dan bewaren we die toestemming 5 jaar lang. Na die periode gebruiken we je gegevens alleen anoniem, voor interne rapportages.
    • Alle gegevens die we gebruiken om fraude te voorkomen gebruiken we zo lang als we dat nodig vinden. 


    Wat zijn jouw rechten?
    Het zijn jouw gegevens. Dus als je wilt weten wat we aan gegevens van je hebben opgeslagen; of wanneer je dit wilt wijzigen en/of verwijderen dan kan dat. Het wijzigen van je gegevens of het verwijderen van je account kun je zelf doen in je account bij GYZS.nl. Je kunt ook een email sturen naar klantenservice@gyzs.nl en dan doen wij het voor je. Je kunt dan ook bezwaar maken tegen het gebruik van je gegevens voor marketingdoeleinden. 

    Wil je je uitschrijven voor een nieuwsbrief dan kun je dat vrij eenvoudig zelf doen. Klik dan hier om je uit te schrijven. 
    Wil je helemaal geen cookies meer dan kun je dat ook zelf regelen. Lees op onze cookiepagina hoe je dat doet. 

    Mocht je vragen aan ons om, je gegevens te verwijderen of te wijzigen; of wanneer je inzicht wilt hebben in je gegevens, dan vragen we wel om jezelf te identificeren. We zullen dan aanvullende informatie aan je vragen om je identiteit vast te kunnen stellen. We willen immers wel zeker zijn van onze zaak voordat we dergelijke verzoeken in behandeling nemen. 


    Heb je vragen of klachten? 
    We begrijpen dat het best een kluif aan informatie is op deze pagina. Wil je meer weten of heb je aanvullende vragen over je privacy, neem dan contact op met onze Data Protection Officer. 

    Mailen: klantenservice@gyzs.nl
    Onderwerp: Privacy - Data Protection Officer

    Schrijven kan ook naar: HBS online BV, Witte Paal 300 A, 1742 LD, Schagen, t.a.v. Data Protection Manager

    Wie is er verantwoordelijk voor je gegevens? 
    Je bent aan het winkelen bij GYZS.nl. Dat is de handelsnaam van HBS Online BV. 

    Hieronder onze gegevens:

    Bedrijfsgegevens
    KvK-nummer 52365417
    BTW-nummer NL8504.11.932.B.01
    IBAN NL85ABNA0567277437
    Address
    GYZS.nl 
    Witte Paal 300 A
    1742 LD SCHAGEN 
    Telefoon: 0224 - 212 026
    Email klantenservice@gyzs.nl





    Jouw beoordeling van dit artikel

    Bestellen

    Als je iets bij ons koopt dan moeten we wel naar een aantal gegevens vragen anders kunnen we je order niet verwerken. Ook als we je buiten de webshop om een factuur willen toesturen hebben we informatie van je nodig. 

    Wat willen we allemaal van je weten? 

    Aanhef, voor- en achternaam
    We willen graag weten hoe je heet zodat we je gegevens juist op de factuur hebben staan.

    Adres en woonplaats
    Je adres en woonplaats gebruiken we ook voor je factuur en afleveradres. Deze gegevens kunnen we niet meer achteraf aanpasssen. 

    Telefoonnummer
    Je telefoonnummer gebruiken we om je te informeren over je bestelling. Mocht er bijvoorbeeld iets niet duidelijk zijn dan willen je hier graag over informeren. Bijvoorbeeld je koopt 2 artikelen die niet bij elkaar passen of met elkaar kunnen werken, of wanneer er een voorraadverschil is, dan willen we dit graag vooraf met je delen om misverstanden achteraf te voorkomen. 

    Betaalgegevens en factuur
    Tijdens het afrekenen maken wij gebruik van SSL: Secure Socket Layers. Dit is een beveiligingssysteem voor internet. Dit herken je aan het slotje in de adresbalk. Ook zie je in de URL ‘https’ staan in plaats van ‘http’. Deze extra ‘s’ staat voor ‘secure’. Met SSL wordt alle informatie tussen jou en onze website gecodeerd, zodat het onleesbaar is voor derde partijen. Wanneer je gaat betalen verlaat je onze site en kom je in de beveiligde omgeving van ICEPAY. Zij handelen de betaling verder af. 

    Op de factuur die je krijgt toegestuurd nadat het artikel is verzonden staan de volgende gegevens: voornaam, achternaam, adres en woonplaats, factuurnummer, ordernummer. 
    Achteraf kunnen we je factuur niet meer aanpassen. 

    IP-adres
    Zodra je op internet aan het surfen bent dan ben je niet onzichtbaar. Omdat we je IP-adres onthouden kunnen wij ervoor zorgen dat bezoekers en klanten van GYZS een veilige winkelervaring hebben. Verdachte IP-adressen en kwaadwillende mensen kunnen we indien nodig blokkeren van onze site. 

    E-mailadres
    Je ontvangt van ons een e-mail over je bestelling en factuur.

    Jouw beoordeling van dit artikel

    Bezorging

    Wanneer je bij ons koopt gaan we er dus vanuit dat we een pakket naar je toe gaan versturen. Daarvoor hebben we dan wel wat gegevens van je nodig zodat wij ervoor kunnen zorgen dat jouw order ook bij jou terecht komt. Die gegevens geven we door aan onze bezorgpartners. 

    Wat willen we allemaal van je weten? 

    Aanhef, voor- en achternaam
    We willen graag weten hoe je eet zodat de bezorgparnter dit indien nodig ook kan verifieren met je als hij je pakket komt bezorgen. 

    Adres en woonplaats
    Je wilt je pakket zo snel mogelijk ontvangen van de bezorger. Je adres en woonplaats hebben we ook nodig. 

    Telefoonnummer
    Je telefoonnummer gebruiken we om je te informeren over je bezorging. Als de chauffeur in- of uitloopt of wanneer er iets onduidelijk is dan willen we je daar graag over informeren. En soms bellen we je om te vragen of alles goed is gegaan. 

    E-mailadres
    Je ontvangt van ons een e-mail over je bezorging. Als de order is verzonden ontvang je een bericht. Van onze bezorgpartner ontvang je ook een e-mail met een Track & Trace code bijvoorbeeld. Zo weet je precies wanneer je order wordt bezorgd. 

    Jouw beoordeling van dit artikel

    Retour

    We hopen het natuurlijk niet maar het kan voorkomen dat een artikel niet helemaal past of dat je het gewoon niet mooi vindt. Je mag het dan altijd retour sturen zolang je nog binnen je bedenktermijn zit. En als iets stuk gaat binnen je garantietermijn kun je de producten ook gewoon terugsturen. 

    Wat willen we allemaal van je weten? 

    Ordernummer
    Met je ordernummer kunnen we razendsnel gegevens van je opzoeken en je snel helpen. 

    Aanhef, voor- en achternaam
    Handig om te weten wie wat terugstuug gestuurd heeft anders blijven we wel heel lang zoeken. 

    Adres en woonplaats
    Voor het opzoeken van gegevens is het ook handig om je adres en woonplaats te hebben zodat we dit kunnen vergelijken met de bezorggegevens. 

    Telefoonnummer
    Mochten we je handschrift niet goed kunnen lezen dan bellen we je gewoon even op om te vragen waarom je iets retour gestuurd hebt aan ons. 

    E-mailadres
    Je mailt ons vooraf even zodat we weten dat je iets retour gaat sturen. 

    Productinformatie
    We vragen je welke artikelen je retour gaat sturen. Je vult dan gegevens in zoals het artikelnummer, omschrijving en het aantal. 

    Jouw beoordeling van dit artikel

    Contact met onze klantenservice

    We hebben best veel manieren waarop je ons kunt bereiken. Je kunt ons namelijk bellen, mailen en je kunt met ons chatten. Maar je kunt ons ook bereiken via Facebook of Twitter. En je kunt langskomen bij ons op katnoor om gezellig wat informatie in te winnen bij een van onze productspecialisten. 

    Informatie die we dan uit kunnen vragen om jouw probleem, verzoek of vraag sneller en beter te kunnen verwerken zijn onder andere deze gegevens: ordernummer, naam, e-mailadres en telefoonnummer. Maar als we bijvoorbeeld vraagt om een order te crediteren op een ander rekeningnummer dan waarmee je hebt betaald, dan vragen we ook om je bankrekeningnummer. Dus we vragen om gegevens waarmee we je vraag of verzoek het beste kunnen afhandelen. 

    Het kan ook zijn dat je met ons belt en dat er niet snel genoeg opgenomen kan worden. Dan wordt je naar de voicemailbox gestuurd en vragen we je om iets in te spreken. Jouw ingesproken bericht wordt direct verwijderd na het afluisteren. En anders worden ze automatisch verwijderd na 30 dagen. 

    Jouw beoordeling van dit artikel

    GYZS Zakelijk

    Als je een zakelijke klant bent dan kan dat heel interessant zijn voor je. Vaak worden zakelijke klanten gekoppeld aan een kortingsregeling waardoor ze bij vervolgbestellingen voordeliger uit zijn. Maar om je daarvoor aan te melden hebben we wel wat extra gegevens nodig zoals je BTW-nummer en Kamer van Koophandel gegevens. Daarbij moeten we dus ook weten welke rechtsvorm je bedrijf heeft. We kunnen dan een aantal checks doen en na goedkeuring krijg je dan direct bericht terug van ons.

    We sturen onze zakelijke klanten persoonlijke aanbiedingen gebaseerd op je aankoopverleden en zoekgedrag. Als je geen e-mails wilt ontvangen kun je je ook weer heel eenvoudig uitschrijven door op afmelden of uitschrijven te klikken in de e-mails.  

    Jouw beoordeling van dit artikel

    Reviews & klanttevredenheidsonderzoek

    We kunnen je soms een e-mail sturen met de vraag of je tevreden bent met het artikel. Dit doen we natuurlijk niet voor niets. Ten eerste zijn we blij als je een review bij een product wilt plaatsen. Maar we doen het ook omdat we dan kunnen meten wie wel en niet tevreden is. Hier maken we dan voor onszelf rapportages over. Doen we het goed dan zijn we blij. Doen we het niet goed dan gaan we nog beter ons best doen. 

    We mailen je dus met de vraag of je een artikel wilt beoordelen of met de vraag of je ons als bedrijf wilt beoordelen. 

    We snappen dat je niet altijd een mail wilt ontvangen. Daarom kun je je ook altijd uitschrijven via een afmeldlink in de mail. 

    Cookies
    Omdat we de klanten de beste winkelervaring willen geven, meten we het gedrag van klanten aan de hand van cookies. Een website is nooit af namelijk. En onze klanten vertellen ons heel veel door gebruik te maken van de website. Daar leren wij van. Soms werken knoppen of pagina's niet zoals we graag zouden willen. En door te kijken naar de data van klanten en het gedrag op een website kunnen we de site continue blijven verbeteren. 
    Als je meer wilt weten over cookies en de instellingen dan kun je een kijkje nemen op onze cookie-pagina. 


    Jouw beoordeling van dit artikel

    Bezoek van onze website

    Als je bij GYZS.nl op een product klikt of verder surft krijg je van ons cookies en andere vergelijkbare technieken. Hiermee kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag op onze site volgen. Bijvoorbeeld de zoektermen of welke producten je wel en niet aanklikt en uiteraard ook de artikelen die je bestelt. 

    Met deze informatie maken we het winkelen voor jou bij GYZS.nl persoonlijker. We tonen je advertenties op basis van jouw interesses. We maken je e-mails persoonlijker en delen alleen informatie met je op socialmedia die jij interessant vindt. Wil je meer weten over cookies en de instellingen? Bekijk dan onze cookie-pagina. 


    Jouw beoordeling van dit artikel

    Account

    Wij raden iedereen aan om een account aan te maken. Veel handiger namelijk bij het afrekenen en ook makkelijk om bestellingen terug te zoeken uit het verleden of facturen te downloaden te downloaden bijvoorbeeld. Ook kun je je openstaande tickets met onze klantenservice hierin zin. We bewaren dus veel gegevens in je account. 

    De volgende gegevens staan in je account:

    Aanhef, voor- en achternaam
    We willen graag weten hoe je heet zodat we je gegevens juist op de factuur hebben staan.

    Factuur- en afleveradres
    Je adres en woonplaats gebruiken we ook voor je factuur en afleveradres. Deze gegevens kunnen we niet meer achteraf aanpasssen. 

    E-mailadres
    Met je e-mailadres log je in. En daarbij heb je ook jouw unieke wachtwoord nodig natuurlijk. Want die weten wij niet. En dat willen we ook zo houden. Je ontvangt van ons een e-mail over je bestelling en bezorging. En daarnaast ontvang je van ons als jdat wilt ook nieuwsbrieven met persoonlijke aanbiedingen. Als je die niet wilt ontvangen dan kun je je eenvoudig uitschrijven. Dit doe je door op afmelden of uitschrijven te klikken in de e-mail. 

    Ordernummer
    Als je contact met ons op wilt nemen over een order. Dan vind je je ordernummer dus in je account. Zo kunnen wij je ook veel sneller helpen. Ook is het makkelijk terugzoeken voor jezelf en kun je hier snel bestellingen uit het verleden weer opnieuw bestellen. 

    Factuur
    Als we je pakket verzonden hebben dan krijg je hier bericht van via e-mail. Maar mocht je die gemist hebben dan kun je je factuur ook downloaden vanuit je account. Op je factuur staan bedrijfsnaam, voornaam, achternaam, woonplaats, ordernummer, factuurnummer, referentie, en het afleveradres met voornaam, achternaam, adres en woonplaats. De factuur kun je achteraf niet meer aanpassen. 

    Productbeoordelingen
    We vragen je soms om ons te laten weten wat je van een product vindt. Daarmee help je ons maar ook andere klanten. Als je dus wilt weten welk artikel je beoordeelt hebt dan kun je dat terugzoeken in je account. 

    Als je bent ingelogd dan weten wij dat ook. En daardoor kunnen we je persoonlijk advies geven. Hier lees meer over bij Persoonlijk advies. 

    Jouw beoordeling van dit artikel

    Nieuwsbrief & e-mail

    Je ontvangt ons een e-mail na het bestellen en bezorgen van je order. Verder kunnen we na je bestelling je een e-mail sturen met het verzoek om het product of GYZS.nl te beoordelen. 

    Als je je hiervoor hebt aangemeld sturen we je ook persoonlijke aanbiedigen gebaseerd op je aankoopverleden en persoonlijke interesses en producten die je hebt bekeken. Als je geen e-mails wilt ontvangen kun je je ook weer heel eenvoudig uitschrijven door op afmelden of uitschrijven te klikken in de e-mails. 

    Jouw beoordeling van dit artikel

    Persoonlijk advies

    Als je bent ingelogd dan weten wij dat ook. We meten dan veel en houden gegevens bij van je internetgedrag op onze website. We letten op welke producten je bekijkt, op welke links je klikt en wat je in je winkelmandje stopt of juist niet. Die data verzamelen we en analyseren we en dat maakt het mogelijk om voor jouw persoonlijke content te maken op de website. Wij weten vaak heel goed dat je altijd Spax schroeven wilt bestellen in plaats van Kelfort schroeven. Dus dan is het ook onlogisch als we jou gaan lastig vallen met content waar je niet op zit te wachten. Dat doen we op de website maar ook in de e-mails die we versturen en op social media. 
    Als we deze data delen met derden partijen dan moeten zij net als wij netjes omgaan met die data. Zo simpel is het. 

    Omdat we de klanten de beste winkelervaring willen geven, meten we het gedrag van klanten aan de hand van cookies. Een website is nooit af namelijk. En onze klanten vertellen ons heel veel door gebruik te maken van de website. Daar leren wij van. Soms werken knoppen of pagina's niet zoals we graag zouden willen. En door te kijken naar de data van klanten en het internnetgedrag op onze website kunnen we de site continue blijven verbeteren. Als je geen cookies wilt en deze wilt verwijderen dan kan dat op onze cookie-pagina. Dan kunnen wij je niet meer persoonlijk advies geven en laten we je ook geen persoonlijke advertenties meer zien. Wel tonen we dan de standaard advertenties. 
    Als je meer wilt weten over cookies en de instellingen dan kun je een kijkje nemen op onze cookie-pagina. 

    Jouw beoordeling van dit artikel

    Acties

    Ben je gek op winnen dan doe je mee met acties van GYZS.nl. Soms verloten we iets op social media of starten we een actie voor de beste foto, of het beste klus verhaal. De gegevens die we dan nodig hebben zijn vaak je e-mailadres en je telefoonnummer.

    Hoe meer we snappen van de spelletjes en wie er mee doet, hoe leuker de volgende acties en verlotingen worden. 

    Jouw beoordeling van dit artikel

    Social media

    We zijn actief op Facebook en Twitter en je kunt bij ons ook instructievideo's bekijken op Youtube. We zijn gek op likes en duimpjes. En vaak verdien je daar ook nog GYZS credits mee. Dat is ons spaarprogramma. Dus hoe actiever jij bent op onze site en op facebook of wanneer je vrienden uitnodigt hoe meer credits je kunt sparen.
    Op socialmedia tonen we je persoonlijke advertenties op basis van jouw interesses of algemene advertenties als we daar geen toestemming voor hebben. Dat doen we op basis van cookies. Lees hier meer over op onze Cookie-pagina. Klantendata delen we niet met Facebook of Twitter. .

    Jouw beoordeling van dit artikel

    Spaarprogramma

    Wij raden iedereen aan om een account aan te maken. Wanneer je een account aanmaakt spaar je automatisch voor GYZS credits. Dit zijn spaarpunten die je kunt inwisselen voor korting of zelfs gratis producten. We bewaren je e-mailadres in ons spaarprogramma en houden daar bij wat je hebt besteld en wanneer. We zien hoeveel credits je hebt verdiend en hoeveel je hebt ingewisseld. En ook kunnen we je daar credits toewijzen en afnemen.
    Je ontvangt van ons maandelijks een update met hoeveel credits je nog hebt en wat je daarmee kunt doen.
    Mocht je de e-mails niet meer willen ontvangen dan kan dat uiteraard. We schrijven je dan uit voor het spaarprogramma. Je opgespaarde credits kun je dan niet meer inwisselen of gebruiken.

    Jouw beoordeling van dit artikel

Van GYZS Z'N blog

Blog mee

Heb je veel productkennis en wil je dat graag delen met ons en met andere gebruikers van onze webshop? Meld je dan aan op klantenservice@gyzs.nl. Veel van onze klanten hebben specifieke kennis van bepaalde producten of hebben bepaalde klustips die voor iedereen nuttig kunnen zijn. Wij zullen je hiervoor op een gepaste manier tegemoet komen.

Forum

Heb je een vraag of wil je ergens over meediscussiëren? Ga dan naar ons Forum. Hier kun je al je productvragen stellen waar andere gebruikers en onze experts antwoord op kunnen geven. Vragen over producten of over een bepaalde klus. Een vraag stellen kost niets en levert misschien veel op. Klussen doe je namelijk niet alleen en wij delen graag informatie met je.